poniedziałek, 24 grudnia 2012

Rozdział 1-Dom

Dom
Wzięłam podręczny bagaż podręczny,ponieważ inne rzeczy zostały przywiezione prędzej.Tata zamówił taksówkę i pojechaliśmy do nowego domu.Gdy wyszliśmy nie mogłam uwierzyć własnym oczom dom był cudowny.Nic nie mówiłam tylko poszłam do swojego pokoju.Znajdował się na samej górze.
Wiec miałam najlepszy widok.Gdy otworzyłam drzwi do swojego pokoju byłam w niebo wzięta.
Mój pokój 
Uwielbiam takie kolory.Moi rodzice się postarali.Były tam jeszcze dwie pary drzwi.Otworzyłam pierwsze.Tam była cudowna łazienka. Łał kolejny punkt dla rodziców.Wyszłam z mojej łazienki i otworzyłam drugie drzwi.Była tam śliczna garderoba.Nie no postarali się.Aż sama się dziwie że tak dobrze mnie znają.Nie zwracając uwagi jak jestem ubrana poszłam położyć się na łóżko. Odpłynęłam w objęcia Morfeusza.
Łazienka
Garderoba(Ubrania inne)

2 komentarze:

  1. czemu takie krótkie? ;d
    fajnie się zapowiada,powodzenia w dalszym pisaniu;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Nie miałam za bardzo czasu następny będzie dłuższy.

      Usuń