niedziela, 13 stycznia 2013

Rozdział 5

08.07.2012

-Tomek skąd znasz Nialla i dlaczego mu pomagasz?-Spytałam.
-No bo ten tego-Jąkał się.-No bo moja ciotka to także jest jego ciotka no i powiedział mi o was i co do ciebie czuje.-Skończył a mnie zatkało.
-Ja tam nie idę.-Powiedziałam stanowczo.
-Proszę zrób to dla mnie i niego.
-No dobra,ale robię to tylko dla tego że jesteś moim przyjacielem.-Powiedziałam do chłopaka gdy chciałam wysiadać ale ten mnie zatrzymał.
-Czekaj,czekaj masz to założyć!-Wskazał na białe pudło na tylnym siedzeniu.
-Nie no coś jeszcze?-Spytałam trochę zła.
-Nic!Nie marudź tylko się ubieraj!-Powiedział stanowczo.Ubrałam sukienkę!I wyszłam z samochodu.
-Oliviaa!-Usłyszałam głos dobrze znanego mi chłopaka.Dobiegał z strony łąki więc tam się udałam.

Szłam i zobaczyłam go z gitarą.
-Proszę daj mi pięć.-Poprosił chłopak.
-Ciągle odtwarzam w mojej głowieWszystko co mi powiedziałaś
Leżę przebudzony, by przekonać siebie, że
To nie był tylko sen
bo byłaś tuż obok...
...i powinienem był to wykorzystać...
...ale miałem stracha...
...i znów straciłem ten moment.
To jedyne o czym myślę
Jesteś wszystkim o czym myślę.
Czy Twoje serce jest zajęte?
Czy w Twojej głowie jest ktoś inny?
Bardzo przepraszam...
Jestem taki zmieszany
Powiedz mi tylko
Czy jestem na czas?
Czy Twoje serce jest złamane?
Co do mnie teraz czujesz?
Nie mogę uwierzyć, że pozwoliłem Ci odejść, kiedy...
...kiedy powinienem był Cię pocałować ...
Powinienem...
Powinienem... 
Powinienem był Cię pocałować 4x
Każdego ranka wychodząc z domu,
Szukam Ciebie.
Widzę Cię za każdym razem, gdy zamykam oczy
Co teraz powinienem zrobić?
Wszyscy moi przyjaciele mówią...
...że to nie na moje siły...
...ale w Twoich oczach...
...widziałem jak na mnie patrzyłaś.
To jedyne o czym myślę
Jesteś wszystkim, o czym myślę.
Czy Twoje serce jest zajęte?
Czy w Twojej głowie jest ktoś inny?
Bardzo przepraszam...
Jestem taki zmieszany
Powiedz mi tylko
Czy jestem na czas?
Czy Twoje serce jest złamane?
Co do mnie teraz czujesz?
Nie mogę uwierzyć, że pozwoliłem Ci odejść, kiedy...
...kiedy powinienem był Cię pocałować
Powinienem...
Powinienem... 
Powinienem był Cię pocałować 4x
Kiedy tutaj stałaś
Tylko o uderzenie serca dalej
Kiedy tańczyliśmy
I na mnie spojrzałaś
Gdybym wtedy wiedział
Że będę czuć się w ten sposób
Gdybym mógł cofnąć czas
Nigdy nie pozwoliłbym Ci odejść
Nie pozwoliłbym Ci odejść.
Czy jestem na czas?
Czy Twoje serce jest zajęte?
Czy w Twojej głowie jest ktoś inny?
Bardzo przepraszam...
Jestem taki zmieszany
Powiedz mi tylko
Czy jestem na czas?
Czy Twoje serce jest złamane?
Co do mnie teraz czujesz?
Nie mogę uwierzyć, że pozwoliłem Ci odejść, kiedy...
...kiedy powinienem był Cię pocałować
Powinienem...
Powinienem... 
Powinienem był Cię pocałować 4x. Brzmiał cudownie.
-Co jeżeli powiem że ci wybaczam?-Spytałam się blondynka.
-Wtedy odpowiem ci że już nigdy cię nie opuszczę i będziesz miała wszystko co najlepsze.-Powiedział patrząc mi w oczy.
-Więc wybaczam.-Sama nie wierzyłam że to powiedziałam.Chłopak położył gitarę i pobiegł mnie pocałować.Ten pocałunek był namiętny i zachłanny a zarazem pełen miłości.Znowu poczułam że jestem bezpieczna.
-Kocham cię.-Szepnął mi do ucha a ja się do niego przytuliłam.
-Tęskniłam.-Również mu to wyszeptałam.Poszedł krok w tył i popatrzył się na mnie.
-Ja też.Choć muszę powiedzieć całemu światu że mam najładniejsza i najwspanialsza dziewczynę na świecie.
-A mam takie pytanie po co ta sukienka?-Spytałam podejrzliwie.
-No bo widziałem cię w niej i wyglądałaś cudownie zresztą jak zawsze.-Wziął mnie za rękę i poszliśmy do domu jego rodziców.
-Mamo!Tato!Darcy!Wróciłem z moją miłością życia!-Krzyczał a ja się zarumieniłam.Potem poszliśmy do kuchni gdzie stali rodzice Niall'a i moja przyjaciółka.Która podbiegła do mnie i mnie przytuliła.
-Zabieram ci dziewczynę.-Zwróciła się do mojego chłopaka.-Bonnie przyjechała na tydzień i chciała się z nami spotkać więc przebierzesz się w coś mojego i pójdziemy.
-Jasne.-Powiedziałam i zostałam zaciągnięta do jej pokoju.
-O patrz są tu nawet twoje ciuchy których nie zabrałaś więc proszę oddaję.-Przebrałam się i zeszłyśmy na dół.
-Pa kotek.-Powiedział Niall i pocałował mnie.
-Pa.Tylko nie rozrabiaj.-Powiedziałam i puściłam mu oko.Pojechaliśmy do parku gdzie czekała na nas nasza przyjaciółka.
(Bonnie,Olivia i Darcy)

Dzień był przepiękny dowiedziałam się że Darcy podoba się Harry a Bonnie mieszka na tej samej ulicy co ja.A teraz zasypiam ,w moim domu,w moim pokoju,w moim łóżku w ramionach mojego Niall'a.
-Dobranoc kochanie.Miłych snów.-Szepnął mi do ucha.
-Jeżeli będą o tobie to będą miłe.-Uśmiechnęłam się.-Też życzę ci słodkich snów książę.
-Jeżeli będziesz w nich ty to na pewno będą słodkie jak miód,moja księżniczko.A teraz spać!-Powiedział i pocałował mnie w nos.Wreszcie czuję się bezpieczna i kochana.

świat kiedyś dla mnie zimny był
Jak lód
Zawsze samotnie czułam się
Oh
Skąd ta myśl,że tu będę też?
Yaeh
Jak przebiłeś zasłonę moich łez
Yeah
Nie przypuszczaliśmy
Że przy kimś wszystko może stać się dobre tak
Że smutek serc
Rozpłynie się
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ty właśnie mi przywracasz wiarę
Mimo wszystkich dawnych spraw
Otrzyma miłość ten kto miłość da
Ty właśnie mi przywracasz wiarę
Prawdę o mnie znasz,wiesz,że...
Przy tobie właśnie tylko tu być chcę
Już złe myśli nie będą trapić nas
Oh
To na ciebie czekałam przez cały czas
Oh
Stoimy razem obok siebie tuż
I niemożliwych rzeczy nie ma już
Zaglądasz w serca głąb
Przekonasz się,że to jej to
Los szansę dał
Niech wszystko trwa
Ty właśnie mi przywracasz wiarę
Mimo wszystkich dawnych spraw
Otrzyma miłość ten kto miłość da
Ty właśnie mi przywracasz wiarę
Prawdę o mnie znasz,wiesz,że...
Przy tobie właśnie tylko tu być chcę
Unieś nas
Wysoko
Jeszcze wyżej nieś
Czuję nadszedł czas
Życie kipi w nas
Odnajdziesz się,
wystarczy miłość
I tylko jej
możemy zaufać
By pokazać to 
wystarczy miłość
Show do którego razem należymy
Ty właśnie mi przywracasz wiarę
Mimo wszystkich dawnych spraw
Otrzyma miłość ten kto miłość da
Ty właśnie mi przywracasz wiarę
Prawdę o mnie znasz,wiesz,że...
Przy tobie właśnie tylko tu być chcę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz